Äntligen!

Ja! Jag har ÄNTLIGEN insett vilka slags skor jag vill ha. Vita kängor! Jag följer en tjej på bilddagboken som har en jättesnygg klädstil så insåg jag, gud vilka fina skor hon har! Jag vill också ha! Eftersom det börjar bli väldigt kallt ute nu så känner jag att jag måste skaffa varma kläder. Har redan siktat in mig på en jacka och nu även skor. Och skorna kommer jag få gratis för jag skulle få det i present var det bestämt (i Finland ger man tydligen presenter när folk har namnsdag). Därför ska jag be dem köpa vita kängor till mig! Och det kommer inte bli så lätt. Jag har insett att de är rätt så ovanliga, så efter intensivt letande hittade jag ett rätt så fint par på min älskade asiatiska onlineaffär. Hoppas verkligen att de går med på att skaffa dem åt mig, det skulle vara underbart!! Håll tummarna!
Vita kängor
En glad Pid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0