Livgardets dag

Igår besökte jag Livgardet med Micke, hans familj och Eva. Det var jättekul! Fick se så mycket intressant. Kennys pluton demostrerade hur man agerar i verkligheten i en konstruerad lägenhet. De skjöt lösa skott och kastade övningsgranater och grejer. Allt gick så snabbt så jag hade lite svårt att hänga med, seg som man är...
Vi åkte även pansarvagn, där man fick ha på sig skydd och grejer. Den svängde otroligt tvärt så jag råka slå i någon kant och få ett blåmärke på benet, men det gör ingenting! Jättekul var det! ;P
Efter att ha fått känna på gamla vapen, se sjukt lydiga hundar, motorcykelstunts och en massa annat härligt avslutades det med att stå inne i munkvagnen "backstage" och gratis käka lite misslyckade munkar. Då blev jag glad :) Eva tog bilder så jag laddar upp senare om jag får tag på något.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0