I love it when you read to me

Det gick väldigt segt på dansklasserna idag. Man var liksom stel och utmattad från gårdagen, man orkade inte göra något ordentligt. Men sen..! På jazzen, den roligaste klassen jag har haft med Evelyn hittills. Kombinationen över golvet var inte för svårt, precis lagom så jag kan satsa på att göra bra istället för att bara se till att jag går åt rätt håll. Stilen var också najs, mycket mjuka rörelser och höfter, inte bara snabb teknik.

Men det blev bara bättre, hennes nya koreografi är den finaste jag har fått göra. Jag ska öva på den hemma bara för att jag älskar den så mycket! Den ska in i muskler och själ!

Lägger upp låten senare, nu ska sovas! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0