さびしい の かようび!

Idag är det tisdag igen och dags för en random bild tagen i photo booth. Eftersom jag alltid får sitta här själv i en timme får jag tid för lugn och ro, något jag nog aldrig får annars. Hemma kommer det alltid in folk i "mitt" rum och ska hålla på. De ska också lasta av en massa skräp där. Trevligt läge liksom... Jag längtar tills jag får ett eget, fullständigt rum igen, med egna garderober och en skön säng och grejer.
På tal om det, det är någon som har mixtrat med min säng också. Jag kan inte alls sova lika bra som jag brukade!! jag tror att både täcket och kuddarna har blivit utbytta, för täcket är jättetunt och litet medan kuddarna är papperstunna och ger inget stöd för huvudet alls! Sjukt jobbigt! Jag har svårt att somna och jag vaknar oändligt många gånger varje natt. Det är liksom inte sådär varmt och mysigt som det brukar vara. Jag kan tillochmed gå upp på morgonen utan större klagomål för det är ändå inte skönt att ligga i sängen. En av grejerna jag såg mest fram till varje dag har försvunnit nu, och det gör mig ytterst ledsen...
Men värst av allt... jag saknar Micke!


Saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0