Jag är en vampyr, jag suger och spyr

Asså denhär dagen är hur jävla lång som helst. Hade japanska klockan 8 idag på IT-gymnasiet som är så långt bort på andra sidan stan som möjligt. Fick vakna vid 6 och verkligen stressa. Dessutom var mina kläder i sovrummet där folk fortfarande slöade sig så jag kunde inte gå och väcka, vilket betydde att jag fick gå runt i handduk i en evighet. Fett kallt. Fast lekionen är verkligen värd. Den enda lektionen där man lär sig en massa saker vid VARJE tillfälle.
Efteråt blev det rast i en och en halv timme, promenerade lite i skogen och satt och väntade på olika ställen. Hade ingen ro för att läsa. Och nu sitter jag på TV lektionen som har pågått sen dess och har gjort absolut INGENTING. Folk drar iväg medan jag är tvungen att sitta till "början av projektlektionen". Sånt slöseri. Hade lätt haft japanska hela dagen istället, eller sovit för den delen. Ögonen bränns och har mörka påsar under ögonen. Kan det bli bättre? tror knappast det. Ska sedan leverera två böcker till Sara som hon beställt så ska jag hem och ta en riktig powernap! Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0