Lördag

Har sovit ut inatt efter en lång skolvecka, har verkligen behövt det.
Igår filmade vi våran filmuppgift "Otrogen" på stan och hemma hos Micke. Det blir nog jättebra ska ni se. Oskar som lämnade crewet för Frankrike ska få redigera sen, vilket ger oss andra en massa fritid (vilket vi ändå annars har på de lektionerna) men vi kanske får gå hem och grejer. Skönt.

Nu sitter jag hemma hos Micke och tar det lugnt medans han är i gymmet och tränar. Har aldrig sett någon som har en sån eld för att träna förut. Han kommer aldrig ge upp. :) Jag ska också börja röra på mig, och då menar jag bara att dansa men, det kommer bli skönt. Nästa vecka är det dags att prova på. Får se vad jag väljer.
Nu ska jag jobba lite på straffuppgiften vi fick på japanskan. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0