Puh..

Ännu en marddröm. När tar de slut? Är jag verkligen så orolig? Ja... jag tror faktiskt det. Men i såfall.. är jag också så kontrollerande i verkligheten som i drömmarna? Hoppas inte det. Hade liksom bara ett krav.. :'(

Är fortfarande sjuk, men mina sovsvårigheter än nog jobbigast. Vet inte om det beror på om jag är fysiskt eller psykiskt sjuk haha ;P Man blir helt galen efter att ha varit på rummet i en vecka. Man blir väldigt ensam.
Halsen gjorde som mest ont i går, vet inte om jag har något att vänta mig idag, jag kanske blir sämre igen. Hoppas inte... Har missat så mycket i skolan nu. Men det jobbigaste är fortfarande det psykiska..

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vad ska du göra i helgen? :D

2009-11-06 @ 20:45:56
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0