Ajaj

Förra natten hade jag jättesvårt för att sova för jag vaknade upp med världens huvudvärk, och var ångestfylld av mardrömmar jag haft. Fast Micke sov hos mig då så jag var inte ensam, han var snäll och låg uppe med mig tills jag mådde bättre. Kolla inte på skräckfilmer precis innan du går och lägger dig...

Och idag fyller Kajsa 18 år! Ja må hon leva :) Skulle säga att det är en stor dag för henne men jag har ju själv inte märkt av något av min myndighet ännu.. Men nu ska jag inte låta deppig, det kommer säkert gå bättre för henne än mig!

Nu är det dags att plugga lite på riktigt, så att betygen inte blir kassa. Arbetsmiljöprov i morgon.

Simma lugnt! <3


Kommentarer
Postat av: Kajsa

tack så mycket igen ida :)

2009-10-08 @ 20:17:07
URL: http://norendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0