Älskade

Skoldagen i sig har inte varit något att hurra över. Har varit med Micke hela helgen och hjälpt till med flytten  så mycket jag klarat av, och jag har inte hunnit vila ut mig inför den kommande skolveckan. Men även fast jag är trött så ångrar jag det inte alls. Allt var nytt och det var så roligt när man kunde vara till någon nytta. Och för att alla andra hade annat att sköta så var det mest bara jag och Micke där så det kändes på sätt och vis som att vi bodde bara vi två tillsammans ett tag. Det var så mysigt med promenaderna med hundarna och bubbelbaden! Jag kommer alltid minnas denna helgen. Och när jag trodde att måndagen skulle förstöra mitt glada humör överraskar Micke mig med pizza under min håltimme. HUR visste han att jag var sjukt hungrig... Jag blev så glad, och visste att jag skulle klara av japanskan med gott humör, men även ledsen över att jag var tvungen att säga hejdå när det hade varit så bra. Jag var på en 1,5 timmes lektion och när jag ska gå mot bussen hör jag någon ropa. Micke har väntat all den tiden. Jag trodde han var flera mil bort så jag var näst intill chockad. Och så himla glad. Tack Micke för att du är den finaste pojkvännen världen har skådat. Jag älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0