Sova..

Haha det är klart att den enda bloggaren jag följer ska vinna titeln som årets blogg. Man har väl bra smak liksom ;)

Jag har en sådan period när jag känner mycket ångest och stress och annat lika smått o gott. Är ständigt trött även när jag sover bra och är missnöjd med alla mina prylar. Allt går liksom motströms just nu, och det hjälper ju inte att man ska hålla tal imårn, tystlåten som man är. Hoppas bara att det vänder sig snart. Orkar inte med all negativitet så värst länge. Men egentligen hade jag inte brytt mig om såna småsaker om bara just "det" hade känts bra... Om det är höstdepressioner som börjat är jag ju körd. Flera månader kvar. Hjälp? :/

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)

ifall ni tycker om den kan ni gärna länka den!



ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-11-18 @ 22:40:33
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0