Alice in Wonderland

Jag stötte nyss på något medan jag satt och chillade på youtube som man brukar göra i skolan... och fick reda på att det kommer en ny version av Alice i underlandet! Jag tyckte mycket om den tecknade filmen när jag var liten för den är så psykad så såg jag också att Johnny Depp är med! Då måste man ju se den. Verkar vara en fortsättning på orginalberättelsen, Alice är 19 år och grejer, hoppas allting inte bara är ett stort fail haha. Enda nackdelen jag kan hitta är att den kommer visas i 3D, vilket betyder att den är extra dyr att se på bio och man glömmer ändå bort den effekten efter ett tag. Skulle lika gärna kunna se den normalt liksom, men jag vet inte det kanske skulle vara kul ändå. Filmen kommer ha premiär 12 Mars nästa år. Trailer finns här!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fett coolt, måste se! ^^

2009-10-07 @ 17:52:28
URL: http://indas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0