Rastlös

Jag har tappat 100% av min motivation till allt, och det är verkligen inte bra nu när tredje gymnasieåret bara börjat! Måste rycka upp mig!! Jag vill göra NÅGOT men samtidigt INGENTING! Allt går så långsamt och så snabbt på samma gång. När fan ska jag få tandställningen så jag kan bli av med den. Gubben vägrar skicka datum trots att jag fyllde i pappret för över en vecka sedan! "Redo att ta emot drekt" my ass!
Flera av kurserna i skolan förväntar sig tal inför klassen! Jag? HAHA! Skulle inte tro det, efter allt jag varit genom. Dansen som kommer göra de långa dagarna ännu längre förväntar sig att jag ska sätta igång och jag är stentrött, och så icke entusiastisk som möjligt.
Att allt dethär ska ske precis i början av hösten är ingen höjdare. Då allt det slemmiga och mörka fortfarande är framför oss. Förstår inte hur folk kan resa till Turkiet hit och Cypern dit... Jag kommer inte få åka på en sån resa i flera år. Kan inte göra dedär chillade, spontana resorna för ekonomin ligger på 0 och föräldrarna är snålare än någonsin, vet inte om det hänger på att jag är 18 eller ej. Tycker ändå det är dålig stil när jag fortfarande pluggar.

Vad ska jag göra...?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

du är inte den enda som har en ekonomi på 0 i alla fall :) du och jag får stanna i sverige medan de rika barnen drar till turkiet, cypern och thailand ;/

2009-09-07 @ 20:14:22
URL: http://norendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0