Snacka om att koka över

Min dag har varit förfärlig ända från början. Eftersom jag var helt slut igår så tänkte jag sen på kvällen "Yes! Dags att sova i 10 hela timmar!". Det blev inte så... Morsan väckte mig före jag hade hunnit sova 8 timmar. Hon gick in i mitt rum minst två gånger och gjorde en massa grejer och sedan när jag somnat om skrikit på syrran som om hennes liv hängde på det, precis utanför mitt rum. Man blir omedvetet stressad när folk skriker med sån intensitet att min puls till slut var jättesnabb.. Kunde inte sova längre. Det var grunden till allt, sen blev det inte mycket bättre heller, bara tillfälligt, när jag fick vara med Micke. Fick även straffläxa på japanskan för hela klassen förlorade någon slags lek. Varför ska jag få det när det var de andra som sa fel... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0