Spaghetti

Och då snackar jag om mina ben, inte maträtten. Balett har blivit så mycket tyngre för mig än när jag var liten. Jag kommer utvecklas mycket från och med nu, hoppas på att bli både starkare och vigare. Jag känner att jag har litet kvar i huvudet från förr men kroppen är liksom aldeles för otränad för att orka med än så länge. Kombinationerna är så gott som glömda och de får jag ta och träna på, men det känns bra. Jag gjorde ett bra val.

Ni vet inte vad dans är fören ni har dansat balett, det är definitivt en av de allra svåraste danserna som finns. Det är inte fören nu efter jag kämpat själv som jag inser hur jäävla bra de är! Det är bara att sikta mot toppen. Det tar ett tag, men inget är omöjligt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0