Svårigheter

Eftersom skorna skulle vara en present och farsan är starkt emot internetköp, så är skorna oåtkomliga för mig... Tycker det är rätt så orättvist att jag inte får välja det jag vill ha om någon erbjuder sig att bjuda. Istället föredrar han en fulare version av kängorna fast dubbelt så dyra(!) bara för onlineaffären var svensk. Det känns bara så onödigt.. Jag ville verkligen ha just DE skorna, när jag bestämt mig har jag jättesvårt för att släppa det och hitta på något annat. Det sitter fast i huvudet. Just den här var liksom mer sött formad som är vanligt bland just asiatiska skor. Västerländska skor är väldigt formade efter foten, inga onödigheter liksom. Har någon annan handlat skor online och lyckats? Behöver stöd :(

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jaaa, du får ta tag i körkortet! såå värt de sen! :)



Aj då :/ Du får köpa dem i smyg :D hihi.. eller övertala? :) <3

2009-09-30 @ 17:40:21
URL: http://ulrikamattzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0