Tröttis

Sitter med ansiktsmask efter en skön helg, och chillkväll med egengjort chailatte och zombe panic.. Men jag är på något sätt mentalt trött för de två kommande dagarna... Såhär ser mitt schema ut inför måndag och tisdag.

Måndag: Vakna vid 6, skola 8:30-17:20, köpa något ätbart på stan för att sedan åka och dansa vid kl 18:30-20:00

Tisdag: Vakna vid 6, skola 8:00-17:00, åka hem och vila för att sedan dansa vid 20:00-21:30

Resten av veckan är rätt så lugn.. och dansen ser jag ju fram till hela veckorna, men när dagarna är så långa blir man liksom trött på sätt och vis. Jag vill träna dans på skolan, men det har jag inte tillgång till en ipod än. Att dansa utan musik är liksom lite svårt. Aja, jag kommer lösa det sen. Ha en go' söndagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0