Min galna dag + deltar i en tävling!

Titta noga...
blä

Ja. Det här var min dag, fast flera gånger om. Före lunch hade vi så gott som inga kunder och vi tänkte att det skulle bli en skön dag. Sen vid lunchtid så sprängs alla in samtidigt och man blir som överväldigad. Hur kan ALLA människor tajma in det på ett sånt galet sätt? Jag diskade alltså hela dagen efter det utan rast. Fick jätteont i både rygg och fötter. Haha. Men fick beröm sen så det var väl bra!

Nu när jag fått sätta mig ner ska jag även delta i en tävling på ObsessiveCuteness som finns här. Jag har ju förlorat så många örhängen på sistone så jag behöver verkligen få nånting nytt, och dom här var ju söta! Hoppas!



Imorgon är det fredag. Taggade?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0