Min helg hittills

Ända sen igår har jag faktiskt haft det väldigt bra. Hade en jättebra sista dag på praktiken och jag fick full pott på alla betygsdelar. De är så snälla där, jag tänker verkligen besöka dem på min fritid! Här är allt jag fick av dem! Så klippte jag mig även och köpte nya sneakers och väska. Dyrt men väl behövt!



Och idag har jag äntligen åkt med familjen och köpt min födelsedags säng som de lovade mig för 8 månader sedan, hihi. Behövde inte kompromissa fick precis det jag ville, och att inte möta något motstånd var faktiskt väldigt obehagligt, man fick som dåligt samvete. Men nu ska jag visa min uppskattning och vara på extra bra humör! Fixade även så jag kan spela tv-spel på min lilla tv. Jättemysigt.



120cm bred och bäddmadrass som påminner om tempur. Jätteskön och mysig. Nya lena lakan också. Love it! <3



Hoppas ni har en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0