Funderingar

Här sitter man och undrar varför studievägledaren aldrig är närvarande i skolan. Måste få mitt betyg utskrivet så jag kan skicka med det till Japanska ambassaden. Man vill ju inte missa sin sista möjliga chans som jag redan trodde var sumpad för länge sen.

Jag vet inte vad jag ska hitta på efter gymnasiet. Man vill ju plugga vidare i något man tycker om, som japanska eller dans, men vilken framtid finns i det? :/ Och vilken av dem skulle man välja i så fall. Tål att tänkas på. Nästa vecka är det praktik i alla fall och det är jag nervös inför. 8 hela veckor ska man ju gå. Hoppas det går bra och att jag gör klart alla skoluppgifter tills dess!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0