Kaos

Har inte haft några slutbetyg eller meriter att söka till universitet med eftersom GUC inte hade tagit hand om det ännu. Slutdatumet är på måndag så snacka om att bli stressad när det inte händer något. Ringde dit och fixade det med dem men meriterna synns inte på hemsidan än så jag är bara till hälften lugn hittills.

Varje år så åker familjen till Finland för att sitta i skogen i flera veckor och ibland vara med släktingar eller gå i Helsingfors eller Borgå centrum. Det fula är att de alltid väljer resan vid de tillfällen det INTE passar mig. Och inte bryr de sig om det inte. Förra året var jag bortrest då Micke fyllde år så jag har inte fått spendera en födelsedag med honom än vilket jag tycker är lite sjukt. Nu vill de åka då alla saker jag hade planerat i sommar krockar. Det där spelet jag är så galen för som jag och Micke tänkte spela tillsammans, Eclipse på bio som redan är bokad och betald, och sedan Mickes födelsedag IGEN. Jag har redan sagt att jag vägrar åka under den perioden så nu får de acceptera det. De sa att jag kan åka efter det men de fattar inte hur himmla besatt man kan bli av nya spel asså, nu låter jag som en självisk nörd men jag har inte varit såhär taggad på nåt på jättelänge och det känns så surt att man ska åka ut i skogen precis då det kommer. Som sagt, när det INTE passar mig ska man åka. Därför har jag lärt mig att hata Finland genom åren för jag har aldrig fått ut något bra ur det sen några år tillbaks. Om Micke följde med dit skulle det kanske bli rentav roligt, men har vi råd till såna saker? :S


Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Jepp, Dragon Palace var vi på! Godaste buffén tycker jag ^^ Vad roligt att du kände igen det på den bilden, det var ju inte så mycket som syntes egentligen :P

2010-06-19 @ 02:36:50
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Micke

sämst -.- palla att du ska åka till finland bara för att de vill bestämma över dig -

2010-06-20 @ 18:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0