Det här kommer bli en låång helg...

Jag har verkligen försökt förbereda mig inför helgen nu eftersom Micke är upptagen och jag bara kommer dra mig hemma, men tydligen är det inte möjligt att göra något sådant. Jag har REDAN så himla tråkigt. Att inte ha fått ett enda livstecken från sin älskade tär på en lite. Har sovit i flera timmar, vardagsrummet är upptaget och det finns inga sociala människor på nätet.
Jag gick till biblan i centrum för att låna fjärde True Blood boken. Tyvärr var alla de böckerna utlånade, men istället tåg jag Dean Koontz senaste verk, Vansinne, vilket jag förmodligen kommer själv drivas till nu under den långa ensamtiden som stirrar mig i ansiktet. De ensamma praktikdagarna efter har jag inte ens börjat tänka på än.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0