Långhelgen är slut

Usch. Min brända arm kliar. Jobbigt att gå till praktiken när man har som en stor röd fläck på armen :P Det har slutat göra lika ont iaf. Och tack Ullis som läser min blogg! Haha ;) Vad glad jag blir. Jag läser din blogg också!

Man kan ju inte göra något under dagarna man har praktik så automatiskt skyller man på det för att man inte kan träffa dem man vill. De är ju så snälla där men att jag får träffa Micke mycket mindre än vad jag vill suger alltså. Vi har gjort en massa grejer på stan den här helgen men ändå blir jag inte liksom mätt på hans sällskap. Jag svälter fortfarande :S Varför?!?! Det är jobbigt. Veckan börjar på en tisdag denna gången iaf så det kommer inte ta lika lång tid tills det blir helg igen. Jag kämpar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0