Usch.

Jag bestämde mig för att stanna hemma från praktiken idag. Det var jättesvårt att bestämma sig för det finns inget självklart svar om jag "förtjänar" att stanna hemma eller inte. Man kan väl må dåligt utan att ha feber och hosta?
Jag vet inte vad jag har emot praktik i sig. Jag tror det bara är pga att man inte har något privatliv under veckorna. Micke bor för långt bort för att man ska kunna ta sig ett snabb-besök eller träffas på stan eller nåt, vi slutar för sent och det är för dyrt med tåg. Kul liv? :P Ingen annan jag kan träffa heller.
Visst kommer arbetslivet senare också ta mycket energi, men jag ska fan ha möjlighet till att träffa de jag älskar sen! Såhär tänker jag inte leva!

Ett ärende har jag idag iaf, ta blodprov. Jag skulle ha gjort det i höstas men jag hade ingen aning alls. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0